Administratie




   



Expertul tău în administrație

ASbloc Floresti infiintarea si inregistrarea asociatiei de proprietari

- întocmirea statutului de către avocat;

- întocmirea acordului de asociere;

- întocmirea proceselor verbale, tabelelor cu semnături și cererilor;

- ridicarea CF-ului colectiv de la Cartea Funciară;

- depunerea actelor la judecătorul delegat de la Administrația Financiară pentu obținerea CUI-ului;

- comandă ștampile. 

 

 ASbloc Floresti administrare imobil

- transferul utilităților comune (apă, curent electric, salubritate) de pe constructor pe asociația de proprietari;

- ridicarea de la furnizori a facturilor și plata acestora;

- citirea apometrelor;

- calcularea, întocmirea și afișarea listelor de cheltuieli;

- colaborarea cu furnizorii de utilități pentru remedierea problemelor în cel mai scurt timp;

- încasarea cotelor de întreținere, astfel:

         - la domiciliul dumneavoastră de 2 ori pe lună;

         - la sediile firmei;

         - la bancă, în contul asociației (dumneavoastră veți suporta comisioanele). 

 ASbloc Floresti alte servicii pentru asociatiile de proprietari

- amenajarea și întreținerea spațiilor verzi;

- montarea și reparația interfonului;

- montarea cutiilor poștale;

- întreținerea instalațiilor de apă, canalizare, electrice.